Leírás
1.Bemutatja, hogyan alakítsd ki a szolgáltatásaid árait. Részletes útmutatást ad az árképzési stratégiákról
- A költségek és nyereségek kiszámításának módját.
- Mennyiben vedd figyelemebe a hasonló szalonok árait.
- Hogyan kezeld az akciókat és kedvezményeket.
2.A pozicionálás, különböztesd meg magad
Ez a rész arról szól, hogy miért fontos, hogy pozícionáld magad és arról hogyan teheted ezt meg hatékonyan:
- Hogyan alakítsd ki és hogyan tartsd fent?
- Hogyan kommunikáld egyedi értékeidet és szolgáltatásaid különlegességét.
- Mi a szerepe ennek a szépségszalonok versenyében?
3.Szolgáltatások kialakítása és Igényteremtés
Ebben a részben tanácsokat kapsz arra, hogyan válaszd ki a megfelelő szolgáltatásokat és hogyan teremtsd meg az irántuk való igényt:
- Hogyan válaszd ki a hozzád illő szolgáltatásokat?
- Milyen technikákkal lehet igényt teremteni?
- Illetve mit tegyél, ha van egy csomó szuper szolgáltatásod, amelyet a vendégek mégsem vesznek igénybe.
4.Ideális munkanap és bevételtervezés
Ez a rész az ideális munkanap kialakításáról és a bevételek tervezéséről szól:
- Hatékony időbeosztási technikák.
- Munkafolyamatok optimalizálása.
- Napi, heti és havi bevételi célok kitűzése és követése.
- Praktikus tippek a vendégkör bővítéséhez és a forgalomnövekedés eléréséhez.